News Releases / Corporate

DUBLIN, OH – helmikuu 22, 2011-juhlii 25-vuotisjuhliaan, Tim Hortonsin Roll Up the rim to Win® on palannut, yli 47 miljoonaa palkintoa ja paremmat mahdollisuudet voittaa – yksi kuudesta – kuin koskaan ennen.

Roll Up the Rim to Win® on yksi maailman suurimmista asiakaspalkkio-ohjelmista. Vuonna 1986″ kiitos ” Tim Hortonsin vieraille 246 ravintolassa Kanadassa, ainutlaatuinen kilpailu on kasvanut maailmanlaajuiseksi vuosittaiseksi tapahtumaksi yli 3500 ravintolassa Kanadassa, Yhdysvalloissa ja Afganistanissa.

vuoden 1986 suurin palkinto oli välipalapaketti Timbittejä. Sen jälkeen Tim Hortons on antanut pois lähes 500 autoa ja satoja miljoonia kahvia ja donitseja.

”olemme palkinneet kanta-asiakkaitamme yli 387 miljoonalla palkinnolla viimeisten 25 vuoden aikana”, sanoi Bill Moir, Chief Brand and Marketing Officer, Tim Hortons. ”Roll up the Rim to Win ei ole vain tärkeä osa Tim Hortonsin historiaa, vaan siitä on tullut jokavuotinen kevään riitti. Olemme innoissamme voidessamme tarjota 16 miljoonaa voittoa tänä vuonna ja parantaa voittokertoimemme yhteen kuuteen.”

Afganistanissa palvelevien sotilaiden tukemiseksi Roll Up the Rim jatkaa myös Kandaharissa, mahdollisuuksin voittaa yksi viidestä rahapalkinnosta, 2500 dollaria, 250 Roots-nahkareppua, 2500 erikoispainos-hattua ja 14000 ruoka-ja juomapalkintoa.

tänä vuonna Tim Hortons haastaa myös Roll Up-fanit lausumaan allekirjoituksensa ”Rrroll up the Rrrim” moniker ja ottamaan pisimmän RRRolling R Challengen vierailemalla Facebook.com/TimHortons tallentaa omia rrrolling r ’ s.

kilpailu kulkee cup-tarvikkeiden kestäessä. Palkintoja voi hakea 22. toukokuuta 2011 saakka. Kilpailun säännöt, asetukset, arvostus tiedot ja voittajamäärät löytyvät osallistuvista Tim Hortons paikoissa tai osoitteessa RollUpTheRimToWin.com.
niille, jotka etsivät lisää voittovaihtoehtoja, vieraile www.rolluptherimtowin.com varten Roll Up innoittamana peli nimeltä RRRoll Up Roulette. Helmikuun 21. ja maaliskuun 20. päivän välisenä aikana asiakkaat voivat tulla joka päivä ja voittaa yhden 25 Tim-korteista, joista jokainen on arvoltaan 25 dollaria tai yhden pääpalkinnon ilmaista kahvia vuoden ajan. Vieraat voivat myös ladata RRRoll Up soittoäänen ilmaiseksi osoitteessa www.rolluptherimtowin.com.

lisätietoja tai Lisätietoja antaa:

Sheryl Davey
High Road Communications
416.644.2274

Alexandra Cygal
Tim Hortons
905.339.5960

Tim Hortons Overview

Tim Hortons on markkina-arvon perusteella Pohjois-Amerikan neljänneksi suurin julkisesti noteerattu ravintolaketju ja Kanadan suurin. Ravintola-alan pikapalvelusegmentissä toimiva Tim Hortons vetoaa laajaan valikoimaan kuluttajien makuja, joiden menu sisältää premium-kahvia, maustettuja cappuccinoja, erikoisteetä, kotikeittoja, tuoreita voileipiä, wrapeja, kuumia aamiaisleipiä ja tuoreita leivonnaisia, mukaan lukien tavaramerkkidonitsimme. Marraskuussa 2010 Tim Hortonsilla oli 3 649 ravintolaa, joista 3 082 Kanadassa ja 567 Yhdysvalloissa. Lisätietoja yrityksestä löytyy osoitteesta www.timhortons.com.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.