Ghid un First-Timer pentru a petrece 4 zile în Lisabona

Bom dia! Se pare că a fost pentru totdeauna în urmă (din moment ce nu putem călători acum), dar la începutul acestui an am petrecut 4 zile în Lisabona, Portugalia cu unul dintre prietenii mei. Lisabona a fost pe lista mea de când am petrecut 3 zile în Barcelona în urmă cu peste trei ani și MLK weekend a fost momentul perfect pentru a vizita. Această postare este așteptată de mult, așa că, dacă plănuiți o călătorie în Portugalia, iată cum am făcut Lisabona în 4 zile și excursii pe care le puteți adăuga la un weekend prelungit în itinerariul Lisabona.

4 zile în Lisabona itinerar Photoshoot la Ascensor da Bica
sedinta foto la Bica de Duarte Belo

călătorind la Lisabona de la NYC

de când am început școala, am învățat să profit de călătorii în timpul pauzelor școlare cu puncte și mile de la cardurile mele de credit și să le plătesc pentru a nu acumula datorii. Am folosit 30.000 de SkyMiles și am plătit puțin mai puțin de 70 de dolari pentru o excursie de patru zile la Lisabona după impozite și taxe. Am avut un zbor direct de la New York la Amsterdam cu o escală de 6 ore înainte de a mă îndrepta spre Lisabona și am zburat de la Lisabona la New York non-stop. Aceasta a fost inițial o călătorie solo, dar prietena mea a sărit cu aproximativ două săptămâni înainte și a plătit puțin peste 600 de dolari pentru zbor și hotel timp de 4 zile în Lisabona și a ajuns încă înaintea mea de când era într-un zbor diferit. În timpul escalei mele, am făcut o plimbare de 20 de minute cu trenul de la Aeroportul Schiphol la Amsterdam Centraal, dar nimic nu era cu adevărat deschis la 7 dimineața. M-am plimbat prin centrul orașului din Amsterdam făcând fotografii înainte de a mă întoarce la aeroport.

escală în Amsterdam înainte de a călători la Lisabona timp de 4 zile
plimbându-se prin centrul orașului Amsterdam

Sfat Pro: Dacă aveți un zbor pe distanțe lungi pe TAP Air Portugal care oprește în Portugalia, puteți rămâne până la 5 zile în Lisabona sau Porto fără costuri suplimentare pentru zborul dvs. cu programul de escală TAP Air Portugal. Călătorii care profită pot primi avantaje la hoteluri, restaurante și activități. Dacă aș fi știut despre această ofertă acum trei ani, cu siguranță aș fi făcut din călătoria mea solo o specială 2-pentru-1.

cel mai bun timp pentru a vizita Lisabona

mare lucru despre Lisabona este vremea este destul de frumos pe tot parcursul anului. În cercetarea mea, am citit de-a lungul anului, temperaturile variază de la 47 de grade F-83 de grade F. În timpul weekendului prelungit de la Lisabona, vremea a fost destul de blândă, cu ploi ocazionale, între 60 de grade F-65 de grade F și foarte însorită. Au fost chiar ocazii când mi-am scos haina pentru că eram prea cald. Dacă vizitați Portugalia în lunile de iarnă, asigurați-vă că adăugați o jachetă puffer ambalabilă sau o vestă puffer, o umbrelă mică și o pereche de ochelari de soare pe lista dvs. de ambalare.

unde să stați în Lisabona

cele mai bune zone pentru a rămâne în Lisabona sunt Baixa, Bairro Alto, Avenida da Liberdade și Alfama. Aceste cartiere se află în inima centrului orașului și la câțiva pași de principalele atracții turistice, restaurante, transport și magazine. Iată o hartă a bugetului pentru hoteluri de lux din Lisabona, indiferent dacă stați peste noapte sau 3-4 zile în Lisabona înainte sau după o călătorie într-un alt oraș din Portugalia.

Booking.com

dacă doriți să economisiți niște bani, rămâneți în afara centrului orașului și obțineți un hotel aproape de stația de autobuz sau metrou. Am stat la Exe Saldanha, care este un hotel de tip boutique 15 min de aeroport în cartierul de afaceri. Oaspeții de la EXE Saldanha primesc GRATUIT apă & băutură de bun venit la check-in, camerele au un frigider și există un magazin alimentar chiar peste drum pentru a cumpăra gustări și băuturi, dacă doriți. Hotelul are, de asemenea, un bar și micul dejun este oferit zilnic pentru aproximativ 10 octombrie, dar am profitat de cafenele și restaurante din apropiere. Am stat în camere separate și din moment ce era iarnă și în afara sezonului, am plătit puțin peste 215 USD pentru întregul sejur, inclusiv impozite și taxe.

unde să stați în Lisabona în 4 zile - exe Saldanha
exe Saldanha Lobby

Noțiuni de bază în jurul Lisabona: cumpara cardul Lisboa

Uber și taxiuri sunt disponibile în Portugalia, dar cardul Lisboa este ambreiaj! Cu opțiuni de 24, 48 și 72 de ore, Lisbon City Card (sau Lisboa Card) include transport gratuit pe metroul metroului din Lisabona și autobuze, tramvaie, muzee, monumente, locuri de interes și multe altele! Am achiziționat un card Lisboa de 48 de ore pentru weekendul nostru de vacanță la Lisabona la aeroport pentru a ajunge în jurul valorii de vineri-duminică după-amiază. Am luat inițial Uber la unele puncte de interes, dar după imaginind sistemul de tranzit, a fost ușor de a obține în jurul valorii de cu Lisabona City Card.

cumpărați mașina Lisboa pentru a explora Lisabona în 4 zile
achiziționarea cardului Lisboa la aeroport

explorarea Lisabonei în 4 zile

după cum mulți dintre voi știți că sunt un călător „găsește lucruri de făcut, dar deschis pentru orice”. Chiar dacă am avut elemente cheie stabilite și salvate în itinerariul nostru de la Lisabona, prietenii mei și cu mine mergem de obicei cu fluxul atunci când călătorim. Dacă sunteți în căutarea unor lucruri de făcut în Lisabona în 4 zile, iată câteva activități, excursii și posibile excursii de o zi pe care le puteți adăuga la itinerariul dvs. din Lisabona.

Lisabona itinerariul Ziua 1 – Check-in și cină de bun venit

din moment ce am verificat în hotel târziu, prima noastră noapte a fost petrecut de capturare și de a face aranjamentele finale la itinerariul nostru de 4 zile de la Lisabona. Am luat cina la un restaurant din apropiere recomandat de hotel numit Alcaparra, care a servit tapas delicioase și vin mare.

itinerariul Lisabona Ziua 2 – Lisabona City Center& Food Food Tour

în a doua zi în Lisabona, care a fost și prima noastră zi întreagă, am petrecut dimineața și după-amiaza explorând centrul orașului pe fotografiile noastre. Pe aceste photoshoot/city tours vom vedea mai multe picturi murale de arta de la Lisabona, a mers pe jos pe strada roz foarte gol, fotografii împușcat pe Bica de Duarte Belo, Praca do Comercio, Cais do Sodre, Timeout Market, a avut Yummy trecut de la Inktifis Nata Manteigaria și mai mult.

trecut de la Manteigaria din Lisabona
trecut de la Manteigaria

seara, am mers într-un tur portughez de mâncare și vin unde am probat brânză, produse de patiserie, vin de port, vin verde, bere și alte băuturi. Dacă sunteți Caraibe sau din diaspora, încercați blinele saltfish! Ei au fost atât de bun prietenul meu și m-am întors în fiecare zi pentru mai multe.

bând bere în turul portughez de mâncare și vin
bând o băutură în turul nostru portughez de mâncare și vin
Saltfish blinele în Portugalia
cele mai bune blinele Saltfish vreodată!

Lisabona itinerariul Ziua 3 – excursie de o zi la Belem& African Lisabona Tour

a treia zi de la Lisabona a fost de departe cea mai aglomerată așa cum am făcut o excursie de o zi la Belem și African Lisabona Tour. Bel-ul este situat în vestul Lisabonei și are numeroase muzee și puncte de interes în Portugalia, inclusiv Turnul-ul Bel-ul, Mănăstirea-ul Jerusalem, Padr-ul-ul și Palatul-ul Bel-ul. Dacă aveți cardul Lisboa, puteți intra GRATUIT în Turnul Belqqm și în muzeele din zonă sau la un preț redus. Deși nu am mâncat, Belem este, de asemenea, cunoscut pentru restaurantele sale cu fructe de mare și pentru trecutul de la circulara de la circulara, care este locul unde au apărut tartele portugheze cu cremă.

4 Days in Lisbon, Portugal-vizitați Turnul Belem
excursie de o zi la Belem

dacă doriți să aflați despre împărtășiți despre istoria pierdută, acoperită, necunoscută și tăcută a sclaviei & colonialismul în Portugalia, vă recomand cu tărie turul African de la Lisabona cu Naky. Turul African de la Lisabona este un amestec de istorie cu Cultură și gastronomie, plin de atât de multe informații și foarte interactiv. De asemenea, am vizitat cartierul African pentru a încerca gustări. Turul durează 5 ore, include o mulțime de mers pe jos și se termină cu cina la un Restaurant African. Odată ce am intrat, m-au avut sincer la plantain & sos peppa, astfel încât burta mea a fost fericită. 😋

pe African Lisabona Tour
cina la Tambarina din Lisabona Portugalia
Okra și cina de pui înăbușită la un restaurant din Capul Verde numit Tambarina din Lisabona, Portugalia

itinerariul de la Lisabona excursie de 4 zile la Sintra

în ultima noastră zi la Lisabona, am avut brunch la Zenith Brunch și cocktailuri și am făcut o excursie de o zi la Sintra. Cardul Lisboa ne-a permis să luăm trenul spre Sintra și să primim o reducere pentru autobuzul hop on hop off. Pena Palace a fost #1 pe lista noastră nu am putut vizita, deoarece se închide devreme în zilele de duminică. Evident, acesta este un motiv pentru mine să mă întorc în Portugalia. Opriri pe Hop nostru pe Hop off autobuz incluse:

Largo Rainha D. Leonor
Galeria Municipal –Turismo
port de la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port la Port.Pedro de Penaferrim
esta Unixto de caminhos de Ferro
PAL Unixto de Quinta de Regaleira
PAL Unixto de Seteais
Parque de Monserrate
Colares – Adega Regional
Cabo da Roca
Convento dos Capuchos
cabana de Condessa

brunch și Zenith brunch și cocktail-uri
brunch duminică și Zenith
Cabo da Roca în Portugalia
Cabo da Roca
4 zile în Portugalia excursie de o zi la Sintra
excursie de o zi la Sintra, Portugalia

alte lucruri de știut despre vizitarea Lisabonei,Portugalia

Lisabona este Sigur

când mi-am făcut cercetările, am fost încântat să știu că Lisabona este un oraș destul de sigur. Dacă sunteți un călător solo, vă recomand întotdeauna să luați măsurile de precauție necesare cu privire la cartierul în care stați și să fiți atenți la împrejurimile dvs. În general, oamenii cu care am interacționat au fost foarte prietenoși și au oferit o mulțime de recomandări pentru călătoria noastră actuală și posibilă viitoare.

purtați pantofi confortabili

Lisabona are o mulțime de dealuri și străzi pietruite. Purtați pantofi confortabili dacă intenționați să vă plimbați; picioarele vă vor mulțumi. De asemenea, puteți lua funicularul în sus și în jos pe unele dealuri sau puteți utiliza transportul public cu cardul Lisboa pentru a vă deplasa dacă sunteți obosit de mers pe jos.

Lisabona este accesibilă

dintre puținele orașe europene pe care le-am vizitat, Lisabona a fost una dintre cele mai accesibile. Nu e de mirare că mulți oameni decid să locuiască în Portugalia când se pensionează. Mâncarea, vinul și uber (când le-am luat) au fost foarte ieftine în comparație cu NYC și Londra. Între economisirea de bani la zbor și hotel călătorind iarna, până la cheltuirea banilor pentru mâncare și excursii, abia mi-am rupt buzunarele.

Lisabona este minunată pentru viața de noapte

în plimbarea noastră foto și în turul African de la Lisabona, ghizii noștri au menționat că viața de noapte este minunată. Din moment ce am fost presați de timp, nu am ajuns să ne bucurăm de o mare parte din viața de noapte, dar cea mai mare parte a petrecerilor se face în Barrio Alto. De asemenea, am învățat să nu ajungem prea devreme pentru că petrec târziu.