ce să poarte în Nashville Summer 2021 Ghidul ținutei Nashville

ce să port în Nashville Summer 2021

am murit să fac o excursie la Nashville de secole acum și în cele din urmă am făcut-o să se întâmple! Prietenul meu dulce Youtube Devon și am fost destul de norocoși să partener cu Hotelul Gallatin pe durata șederii noastre. În timp ce ne-am bucurat cu siguranță de odihna de noapte, am fost afară și în fiecare zi, în fiecare zi, am făcut fotografii, am văzut obiectivele turistice și am explorat orașul muzical.

desigur, cu această călătorie au venit tone de schimbări de ținute. Nu numai că am vrut să fac niște fotografii interesante de dragul Instagram-ului meu, dar, în ciuda credinței populare, Un ghid de îmbrăcăminte din Nashville este una dintre cele mai solicitate postări de blog până în prezent. Astăzi împărtășesc tot ce am purtat pe toată durata șederii mele + link-uri către Magazin.

țineți minte, stilul meu este un pic „acolo” pentru unii oameni. În timp ce unii oameni au fost mult mai casual decât mine, Nashville este, de asemenea, gem-ambalate cu turisti astfel încât au existat o multime de oameni îmbrăcați la perfecție. Și în timp ce unele ținute erau de fapt purtate pentru un eveniment, altele erau pur și simplu purtate pentru opp Foto.

pentru referință, am vizitat la mijlocul lunii mai și a fost însorit și șaptezeci pentru întreaga noastră călătorie. Nu am fi putut cere o vreme mai bună! Anywho, destul de chitter palavrageala…. iată tot ce am purtat în Nashville + sfatul meu cel mai bun costum. (Oh, și eu sunt conectarea fiecare locație fotografie pentru acces facil la Direcții.)

(faceți clic pe text Roz Pentru link-uri)

sus în sus și departe

dacă sunteți o fată pe drum, apoi o fusta de tenis Spanx este chiar alee ta. Pantalonii scurți spandex încorporați fac această fustă ușor de mutat pentru o zi de călătorie. Am avut un zbor devreme, așa că era încă puțin rece-era necesar un echipaj decupat. Platforma Converse a fost pantoful perfect pentru Nashville. Orașul nu este nici pe departe la fel de walkable ca New York, dar veți fi în continuare pe picioare o sumă decentă. Acești pantofi erau eleganți, dar încă destul de confortabili. Am adăugat șosete frilly pentru un pic flare suplimentar!

Hanorac // fusta // sosete // pantofi // poseta // ochelari / / cercei

fotografie locul de amplasare hotel Gallatin (hol)

Cutie în vacă

condus la o cafenea pentru o dimineață de lucru pe calculator. Am vrut ceva confortabil + casual. Acești pantaloni țipă turist și totuși a trebuit să-i scot indiferent. Port XXS și mi se potrivesc ca o mănușă. Cu un rezervor simplu și adidași, nu puteți greși. Atât de multe fete purtau variații ale acestui costum, în special cu adidași de gâscă de aur.

top / / Hanorac / / pantaloni / / pantofi / / ochelari / / cercei

fotografie locul de amplasare de vizavi de Jeni ‘ s splendida inghetata

ce să poarte în Nashville vara 2021 / / Nashville Outfit ghid

undeva în Santorini

nu am purtat această ținută, deși mi-aș fi dorit. Nu am primit niciodată atât de multă dragoste pe o postare pe Instagram! Aceste cizme au fost o descoperire veche SheIn. Le-am luat pentru Săptămâna Modei din New York și nu găsisem șansa de a le purta din nou până în această călătorie. O rochie albă și o pereche de cizme funky ar fi tinuta perfecta pentru o cina undeva ca Hampton sociale sau limuzina Alb. Aceste locuri erau mai la modă, astfel încât o ținută ca aceasta s-ar potrivi în totalitate vibrației!

rochie / / incaltaminte

fotografie locatie hotel Gallatin (spate)

ars

nu pot merge la Nashville fără a scoate rachete de semnalizare! Moda Nova este mâinile în jos locul meu preferat pentru a cumpăra denim funky. De asemenea, au tone de articole la modă, neașteptate, care sunt perfecte pentru o călătorie aici. O mulțime de articole pe care le-am adus de data aceasta au fost de la ei! Am împerecheat acești blugi cu un top de bandană și o pălărie de pâslă. Ambele articole au fost purtate de atât de mulți alții, în special de-a lungul 12 Sud, unde sunt buticurile și picturile murale. Saboții mei sunt de la Dingo și sunt călcâiul perfect „plimbător”, deoarece sunt din piele reală și super gros.

top / / jeans / / pantofi / / hat / / cercei

fotografie locul de amplasare hotelul Gallatin (față)

Girls Night Out

am avut acest set de piele de căprioară roz SheIn de ani de zile și l-am păstrat în cazul în care am avut vreodată șansa de a merge la Nashville. Mă bucur că am făcut-o pentru că a fost potrivirea perfectă! Dacă sărbătoriți o zi de naștere 21st, bachelorette, sau sunt conduse la baruri pe timp de noapte, te-ai potrivi chiar cu acest aspect. Deși, nu recomand tocuri clare decât dacă vă îndreptați spre destinație, deoarece acestea sunt cele mai incomode pantofi vreodată.

set // tocuri / / cercei

fotografie locul de amplasare clădire aleatorie din spatele Ecuador maimuță spumos

ce să poarte în Nashville de vară 2021

Downtown pentru a doua zi

acest costum ar zbura cu siguranta pentru o noapte pe Broadway. Există o cantitate nebună de bare de-a lungul acestei benzi, mai multe dintre ele dând o vibrație mai Occidentală. Nu mă înțelegeți greșit, cu siguranță dați vibrații turistice atunci când purtați vacă, franjuri și cizme împreună, dar arătați adorabil! În plus, această bandă este de 90% turiști oricum, astfel încât să se amestece chiar în.

top / / shorts / / belt / / shoes

photo location magazin de aprovizionare pentru animale de companie cu pete de pe piața din Nashville

ce să purtați în Nashville Summer 2021 / / Nashville Outfit Guide

Meet Me For Margs

nu am 21 de ani, așa că, din păcate, nu am putut să port această ținută la băut, dar atât de mulți dintre voi mi-ați spus pe Instagram Live că acest lucru ar au fost aspectul perfect pentru a face acest lucru. Blugii albi au dat întotdeauna o atmosferă mai elegantă și împerecheați cu o eșarfă de mătase aveți un duo imbatabil. Acestea sunt cu ușurință tocurile mele cele mai confortabile, așa că au fost perfecte pentru scurta noastră plimbare la cină.

top / / jeans / / incaltaminte

fotografie locatie hotel Gallatin (spate)

Southern Sass

fie că sunteți condus la Broadway în timpul zilei sau pentru a experimenta viața de noapte, acest costum este un câștigător. All-black este super simplu, dar pantalonii cu franjuri sunt captivanți. Atât de mulți oameni s—au oprit să mă întrebe despre acestea-sunt Nova de modă veche, dar am legat o pereche similară. Nu aș recomanda tocuri pentru barurile de pe acoperiș, deoarece veți fi în picioare toată ziua, dar am stat și am mâncat/ascultat muzică live câteva ore, așa că am fost bine în acestea!

top // pantaloni / / pantofi

fotografie locul de amplasare Bar Losers din Irak

îmbrăcat pentru cină

aceasta este o ținută adorabilă pentru Nashville, deși nu aș recomanda să o purtați la Hampton Social. M-am gândit acest lucru ar fi un costum drăguț și, deși a fost, acest restaurant a avut cu siguranta un vibe crescator. Mi-ar recomanda o fusta, rochie, sau pantaloni mai frumos atunci când condus aici.

top // jeans / / pantofi

fotografie locul de amplasare Hampton sociale

ce să poarte în Nashville vara 2021 / / Nashville Outfit ghid

Tuxedo Canadian

cu ușurință ținuta mea preferată a călătoriei a fost această salopetă din denim. Am purtat asta în Sala de ascultare pentru muzică live + prânz și am marcat zeci de complimente. Cu siguranță nu este un tip de loc „pălărie de cowboy”, așa că l-am lăsat în poșetă până la ședința foto de după. Spre Broadway, erau oameni care purtau pălării de cowboy la stânga și la dreapta, așa că m-am potrivit. Aceste cizme merită, de asemenea, o mențiune onorabilă. Au o notă de Vest și au fost unele dintre cele mai confortabile lovituri ale călătoriei mele.

Salopeta / / palarie / / pantofi / / cercei

fotografie locatie chiar langa sala de ascultare

simțind Fringe

nimic nu țipă Nashville ca un pic de fringe. Mi-aș fi dorit să fi avut timp să mergem la dans. Dacă da, cu siguranță m-ai fi găsit în acest mic set de franjuri. Îmi place asta pentru o ținută de 21 de ani. Nu mi-am purtat cizmele de cowboy aproape la fel de mult cum am sperat, dar oamenii le purtau peste tot în inima orașului. Ale mele sunt de la Dingo și au rezistat atât de bine anul trecut!

top / / fusta / / pantofi / / hat / / cercei

fotografie locul de amplasare hotelul Gallatin (față)

păstrarea lucruri Casual

ziua noastră finală a fost dogoritor fierbinte, așa că am călătorit în doar un tricou alb de bază și pantaloni scurți din denim. Deși mi-a plăcut să experimentez cu mai multe articole „acolo”, au existat oameni peste tot purtând variante ale acestei ținute. Îmi place acest stil de pantaloni scurți mai lungi, în special asociat cu Hightop Converse. O astfel de drăguț, se potrivesc ușor pentru a recrea. Pop pe un zip – up pentru un strat adăugat atunci când se îndreaptă spre aeroport.

top / / shorts / / sosete / / pantofi / / cercei

fotografie locul de amplasare hotel Gallatin (intrarea principală)

după cum vă pot spune, această călătorie numit pentru o schimbare tinuta la fiecare câteva ore, lol! Am călătorit cu campionul meu lung le Pliage (dimensiune mare) și, deși cu siguranță nu este cea mai drăguță geantă pe care aș fi putut să o port, a fost perfectă pentru această călătorie. Am avut o schimbare de haine + camera mea cu mine în orice moment, ceea ce a făcut conținutul de fotografiere extrem de convenabil.

am văzut tone de oameni cu pachete fanny deși, astfel încât ar putea fi un traseu în valoare de vedere. Mă voi întoarce în Nash mai târziu în această vară și, sperăm, voi împărtăși o parte 2 la această serie. Această călătorie a fost mai mult despre filmarea conținutului, în timp ce următoarea mea va fi despre a vedea obiective turistice, așa că sunt sigur că ținutele vor varia!

Pfiu, asta e o folie pentru acest post! Asigurați-vă că mă anunțați care aspect este preferatul dvs. în comentariile de mai jos. Oh, și asigurați-vă că mă urmăriți pe Instagram @styledbymckenz, astfel încât să nu pierdeți mai multe fotografii din călătoria mea (am luat 5.600, așa că promit că vor veni mai multe, haha!)

cu dragoste, McKenz

Ultimul mesaj: săptămânal Wrap Up #20 2021
Postare înrudită: New York Fashion Week recapitulare
Instagram: styledbymckenz / / YouTube: McKenzie Morgan / / Pinterest: mckenzmorgan