7 Lucruri pe care le-am urât absolut despre Thru-Hiking the Appalachian Trail

aveți fie un moment bun, fie o poveste bună, așa cum se spune. Acum că am terminat traseul Appalachian, îmi place să mă uit înapoi și să râd de toate gunoaiele mizerabile pe care le-am întâlnit în timpul excursiei mele.

știm cu toții prin drumeții nu este tot soare și trandafiri. A lăsa aspectele mai puțin minunate ale traseului să te coboare este o greșeală, dar nu strică să le recunoști și să te pregătești pentru cel mai rău. De la picior trench la plictiseala-strivire suflet, aici sunt primele șapte lucruri am urât despre thru-drumeții la.

Top 7 lucruri am urât despre drumeții Traseul Appalachian

1. Drumeții în ploaie.

„îmbrățișați suge,” fundul meu. Plouă mult pe AT, dar, deși în cele din urmă m-am obișnuit cu drumeții în ploaie, nu mi-a plăcut niciodată. Nu-mi place să mă plimb în pantofi inundați și nici să cad în noroi după ce am alunecat pe o rădăcină umedă. Dă-mă în judecată.

și nu mă face să încep să mă îmbrac cu haine și pantofi de drumeție umezi și moi dimineața după dimineață, pentru că nimic nu se usucă vreodată în aerul umed din est.

Sfat Pro: dacă nu plouă când ajungeți în tabără, încercați să purtați hainele ude câteva ore, astfel încât căldura corpului să le poată usca înainte de a vă schimba în lucrurile din tabără. Puneți hainele nou uscate într-o pungă impermeabilă peste noapte, altfel orice sare din transpirația care rămâne în țesătură poate atrage umezeala din aer, iar hainele se vor uda din nou până dimineața.

dacă hainele tale nu sunt complet ude, le poți aduce și în sacul de dormit pentru a le ajuta să se usuce peste noapte, deși acest lucru funcționează doar din experiența mea.

2. Painsylvania.

stâncile notorii din Pennsylvania sunt prea reale. Nu vă lăsați păcăliți de banda de rulare suspectă netedă pe care o veți întâlni chiar peste granița din Maryland. Este un șiretlic inteligent să te acalmie într-un fals sentiment de securitate. Asteptati-va agonizant, nebunie împânzit-rock de la Duncannon la High Point State Park din New Jersey. După cum a spus un coleg excursionist, este ca și cum ai merge desculț pe Lego timp de 100 de mile.

s-ar putea lua în considerare obținerea unei noi perechi de pantofi robusti înainte de a lovi această întindere pentru a vă proteja tălpile tandre.

deasupra tuturor stâncilor, nu există prea multe vederi în secțiunea Pennsylvania a AT. În plus, până când cei mai mulți drumeți spre nord ajung în zonă, căldura toridă a verii este în plină desfășurare.

nu spun că nu merită nimic în această stare, dar a fost un slog pentru mine. Nu mi-a părut rău că am lăsat-o în oglinda retrovizoare.

3. Gândaci. Peste tot.

am văzut multe bug-uri pe 2018, dar nu am nimic despre membrii clasei din 2021 care au urcat prin apariția cicada Brood X.

da, da, știu. Ai crede că o femeie robustă și puternică ca mine nu s-ar supăra pe niște târâtoare înfiorătoare. Dar numărul mare de căpușe, țânțari, muște mușcătoare, furnici și păianjeni a fost prea mare, chiar și pentru mine. Căpușele sunt cele mai problematice, desigur, din cauza bolii Lyme, dar am avut norocul să evit orice mușcătură de căpușă (cel puțin din câte știu) pe drumeția mea. Verificările religioase nocturne de căpușă și aplicarea regulată a permetrinului la îmbrăcămintea și echipamentul meu au ajutat la acest lucru.

am avut norocul să evit greul sezonului de muște negre în Vermont, New Hampshire și Maine, dar m-am confruntat cu un număr șocant de muște obișnuite și țânțari în altă parte pe traseu, care încerca. Ca o parte, sezonul blackfly ruleaza aproximativ de la Ziua Mamei la Ziua Tatălui în nordul New England, iar regiunea devine în mare măsură țânțar-free de sfârșitul verii.

cu toate acestea, cred că păianjenii au fost cei mai răi pentru mine, datorită obiceiului lor nefericit de a strânge pânze pe traseu la înălțimea feței. Prin sezonul de vârf păianjen (octombrie, Virginia de Sud), am existat într-o stare de colaps aproape nervos în fiecare dimineață, doar de așteptare pentru următoarea apariție cu opt picioare la război de țesut din amurg.

4. Mulțimile.

ne-am trezit devreme pentru a evita mulțimile notorii de la vârful muntelui. Washington în New Hampshire.

AT este traseul chintesențial pe distanțe lungi. Este cel la care toată lumea se gândește mai întâi când se gândesc la drumeții. Este, de asemenea, convenabil situat în scuipa distanta de mai multe centre de populație majore. Aproape toată lumea este de acord că AT este un traseu frumos, care este minunat de ușor de accesat.

ceea ce este minunat, dar face o experiență de drumeții aglomerată în comparație cu potecile mai îndepărtate, cum ar fi traseul Continental Divide. Puteți găsi în continuare singurătate pe AT dacă faceți drumeții dimineața devreme sau în afara sezonului (sau evitați cele mai populare secțiuni), dar este relativ greu de găsit.

chiar și în zilele liniștite, vedeți dovezi ale oamenilor peste tot. Acesta ia forma de gunoi, copaci graffiti, și caca neîngropat și hârtie igienică. Nu mă înțelegeți greșit-îmi place comunitatea de pe AT și mi-a plăcut să interacționez cu alți excursioniști de pe traseu. Dar barajul constant al umanității mă cântărea la fel.

5. Tunelul Verde.

bine, nu am urât tunelul verde atât de mult. Îmi plac ecosistemele forestiere. Dar uneori, după ce m-am luptat cu o urcare lungă și dură, cu un nume precum „Muntele Bald”, doar pentru a-l găsi complet acoperit de copaci, am dorit priveliștile abundente ale traseelor occidentale precum PCT.

prin drumeții poate fi plictisitor uneori. Un pic de glorie vizuală este perfect pentru a rupe monotonia. Voi admite că raritatea relativă a viziunilor expansive m-a făcut să le apreciez cu atât mai mult când m-am întâmplat cu ele.

notă: dacă doriți vederi mari asupra AT, cele mai bune pariuri vor fi baldurile din Carolina de Nord și Tennesee și traversele alpine extinse din New Hampshire și Maine.

6. Baruri.

am descoperit recent baruri FBOMB și sunt de fapt obsedat de ele. Singurul bar care nu cred că mă va plictisi vreodată.

cred că voi sugruma pe cineva dacă va trebui să mănânc încă un bar Clif în viața mea. Cu sânge rece.

barele sunt portabile, suficient de compacte pentru a se potrivi într-o centură de șold și în mod rezonabil hrănitoare. Dar nu mă pot face să-mi placă majoritatea.

am sufocat două sau trei bare pe zi pe AT și am regretat cele mai multe dintre ele. Din fericire, de atunci am găsit câteva mărci care îmi plac suficient pentru a le mânca mile după mile, dar a fost o călătorie lungă pentru a ajunge acolo unde sunt astăzi.

7. Adăposturile.

desigur, unii de la lean-tos—cum ar fi adăpostul minunat Quarry Gap din sudul Pennsylvania—sunt destul de snazzy.

opinie nepopulară, știu, dar nu mi-a plăcut niciodată să stau la adăposturi. Ei au fost o plasă de siguranță în primele zile ale mele prin-excursie pe jos, când am fost încă inconfortabil cu conceptul de dormit în afara singur.

dar adăposturile, împreună cu centrele sociale, atrag fauna sălbatică. Sunt adesea murdari, graffiti și infestați cu șoareci. Adăposturile sunt minunate pentru a se ascunde în zilele reci și ploioase. Sunt, de asemenea, excelente pentru a întâlni alți excursioniști, dar în afară de asta, nu le-am folosit prea mult.

am dormit într-un adăpost doar de patru ori, preferând intimitatea unui loc ascuns.

în ciuda supărărilor de zi cu zi, drumeția la AT A fost probabil cel mai bun lucru pe care l-am făcut vreodată în viața mea și abia aștept să o fac din nou într-o zi.

aș minți dacă aș spune că fiecare zi pe traseu este o zi bună. Dar părțile provocatoare, iritante și de-a dreptul neplăcute ale drumeției sunt la fel de integrate în experiență ca și părțile amețitoare, magice, inspiratoare.

în plus, zilele proaste fac cele mai bune povești.